"Mistään ei tarvitse huolehtia"

Kylpylämatka-asiakkaat Marjatta Rissanen ja Jarmo Hämäläinen tykkäävät käydä Pärnussa kerran vuodessa. He olivat aikanaan Hojo-matkojen kotimaan reissuilla, kun huomasivat, että samoilla busseilla pääsee myös Viron lomamatkoille.


” Ajateltiin, että lähdetään katsomaan. Sen jälkeen on katsottu kymmenisen vuotta kerran vuodessa eikä ole kaduttu. Pärnun kylpylämatkojen palvelu on huippulaatua ja kyse on paikallisesta toimijasta. Koko systeemi toimii. Koskaan ei ole tarvinnut mistään huolehtia. Sen kuin hypätään kyytiin ja hotellihuoneeseen asti on kaikki huolehdittu. Kaikki hoituu erittäin luotettavasti. On helppoa ja vaivatonta. Soittaa vain, milloin haluaisi lähetä ja se on siinä. Huoneita voi katsoa verkosta.”

Hojo-matkojen henkilökunta saa huomiota useammalta asiakkaalta. Niin heiltäkin. ”Leppoisa hyvä palvelu. Palvelu on kympin luokkaa. Eikun 11,5”,  pariskunta sanailee.

Lue koko juttu.

 

 


Tallinnan hotellimatka- ja Pärnun kylpylämatka-asiakkaat

"Koko perhekunnalle räätälöitiin oma reissu - matkatoimiston valinta on kuin aviopuolison valinta."

”Kun täytin pyöreitä vuosia, aloin kysellä Hojo-matkoilta koko perheelle hotellimatkaa, kun lapset perheineen olivat lähdössä myös mukaan”, Ulla Parviainen kertoo.

Tässä vaiheessa Ullalla ja miehellä Auliksella oli kokemusta Hojon matkoista kahdestaan.

”Matka oli heillä toki sille ajalle jo valmiina, mille sitten se varattiinkin, mutta he alkoivat räätälöimään hotellimatkaa meidän porukalle. Ehdottivat hotelleja, mikä olisi tähän tarkoitukseen hyvä ja oikein hyvä hotelli sieltä löytyikin. Se reissu olikin ikimuistoinen.”

Ulla Parviaisen ensikontakti Hojo-matkoihin tapahtui ystävän suosituksesta.

Lue koko juttu.